Promocja marketingowa na Pinterest
Większość osób wie i zdaje sobie z tego sprawę, że Pinterest to serwis, który umożliwia nam zapisanie na „tablicy” ciekawych i interesujących danych dotyczące danego użytkownika w wersji wizualnych, zwanych też pineskami. Świetnie się sprawdza. Nie tylko jako wygląd systemu porządkującego głównie grafikę, ale też sprawdzi się jako narzędzie marketingowe, dzięki czemu można dotrzeć z ofertami do nowych klientów z innej niszy.
Pinterest jest uznawany za lepszy niż reklama w Google.
Oryginalna tablica, często aktualizowana, która zawiera wyśmienite zdjęcia (najlepszej jakości i najlepszych opisów) opisy związane z danym produktem czy też z daną usługą i wezwaniem do działania sprawdzą się lepiej niż reklama w Google. Owszem na wyniki i rezultaty trzeba poczekać nawet parę tygodni w przeciwieństwie do znanego nam Google, ale owa kampania na Pintereście przyniesie o wiele lepsze wyniki działań niż inne kampanie reklamowe. Szacowana liczba ludzi, która dziennie korzysta z Pinterestu to ponad 2 miliony ludzi. Pamiętaj, że większość ludzi jest wzrokowcami, gdzie lepsze zdjęcia lepszej jakości czy dodanie dodatkowych słów kluczowych, bądź ważnych skutecznych słów sprawią, że nasza kampania na Pintereście wzrośnie do maksymalnych obrotów.
Bądź aktywny na Pintereście.
Nie tylko publikuj pinezki, które mają za zadanie Twoją firmę wyprowadzić w owej długiej kampanii reklamowej, która sprzyja, ówczesnym realiami. Bądź też aktywny pod innymi postami, które dotyczą niszy Twojej firmy czy też bloga. Dodatkowym atutem właśnie owej strategii będzie zyskanie coraz to nowszych i stabilniejszych klientów, którzy zainteresują, się co masz, na swoim profilu.
Długi czas kampanii, ale za to idealna długotrwała promocja.
Zgadza się, by, wejść w sukces na owym Pintereście trzeba poczekać nawet parę miesięcy, zgadzam się z tym, ale prowadząc inne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych czy nawet w Google będzie to pierw dodatek do promowania swojego biznesu, który zaowocuje naprawdę znacznymi skokami na swojej stronie Internetowej. Wszystko, co trzeba robić to codziennie publikować po minimum 2 pinezki z dobrą grafiką i ciekawym opisem najlepiej w języku angielskim.
Pinterest jest zdecydowanie niedoceniany. Portal ma doskonałe pozycjonowanie w google i często pojawia się po wpisaniu szukanej frazy kluczowej.